A fossò ghe xè dee cugine de me marìo, ..semo proprio vissine!MICHYS78 ha scritto:Bongiorno tose
MAMMABA abitemo proprio visine mi so da Fossò, pensa che so sta a Mira luni de sera visto che so vigua a magnare al ciccheto col socio, tanti complimenti paea gravidansa, Matteo me piase tanto come nome, dime on poco veto partorire a doeo???
SQUINSY rivo in ritardo ma voevo augurarte ostesso bone ferie divertete e riposate che a settembre te speta el novo lavoro
Sì, andrò a partorire al Doeo, son andada anca con Luna e me so trovada ben, e dopo gò el ginecologo che lavora là dentro (anca se mi el me segue in privato) e quindi me par assurdo andare da n'altra parte.
tanti parla ben de Miran, ..mi non lo conosso ben el reparto, son andata dentro par la prima volta un mesetto fa quando che na me amiga gà avuo la seconda putea. Là i gà de beo che i tien ancora i putei in nursery, invesse al Doeo i fa el roomingin 24 ore so 24 e se te ghe avuo unparto un fià diffissie (come che gò avuo con la prima) non i te dà el tempo de riprenderte fisicamente che te sì za ae prese con pianti continui e andare su e zo dal letto ... e magari te ghe le zone ...basse ciapae coe superbombe che te fe fadiga anca a girarte sol leto....
Però i ginecologi i xè bravissimi, e anca la struttura secondo mi la xè meio de queo de Miran....
Tirando le somme quindi non gò dubbi de andare al Doeo....