Fame savere qualcosa, ..se la ga fatto el cesareo ancuò, ....la xè dentro fin maercore mattina e quindi marti se podarìa fare un salto, ..s.empre che la sia al Dolo, ..mi e Mestre semo un fiantin allergici!!!!!pattyz ha scritto:
Vorrei andare a trovare Bucaneve, magari lunedì la chiamo per sentire se le fa piacere, tanto da casa mia a Dolo sono nemmeno 20 minuti!
GravidanzaOnLine: il Forum
Prima, durante e dopo la gravidanza
Gira a rodéa, struca el boton, e 'riva na VENETA col botijon
- mammaba
- Active~GolGirl®

Re: Gira a rodéa, struca el boton, e 'riva na VENETA col botijon
Mammaba e i suoi cuccioli... LUNA (27/12/2003) e MATTEO (05/10/2007)
- pattyz
- Master~GolGirl®

E' a Dolo.....sempre se non ha cambiato idea all'ultimissimo minuto!
Ma ci eravamo sentite nei giorni scorsi dicendo che sarebbe andata a Dolo perchè più vicino e perchè dopo i monitoraggi le avevano fatto la cartella interna.
Ma ci eravamo sentite nei giorni scorsi dicendo che sarebbe andata a Dolo perchè più vicino e perchè dopo i monitoraggi le avevano fatto la cartella interna.
se a lei va bene e a te pure, ci mettiamo d'accordo per martedì mattina, come avevi fatto con me, che dici? Per non farle troppo viavai di gente e stancarla.quindi marti se podarìa fare un salto
- mammaba
- Active~GolGirl®

Diria che xè perfetto par marti de mattina se Bucaneve la xè tranquìa!
Se podarissimo dare appuntamento in parcheggio o in reparto par le 10 e un quarto o dieze e meza..... oppure dime ti.
Fame pure saver par smsmsmsmsm cossì so più sicuro de essere aggiornada in tempo reale, ....ultimamente non gò la certessa de coegarme in internet tutti i giorni.....
Un baso donne!
A gero drio pensare, ...chissà che emossion garà da essare par Bucaneve, ...passare la prima notte con la Giulia tacada ....
Se podarissimo dare appuntamento in parcheggio o in reparto par le 10 e un quarto o dieze e meza..... oppure dime ti.
Fame pure saver par smsmsmsmsm cossì so più sicuro de essere aggiornada in tempo reale, ....ultimamente non gò la certessa de coegarme in internet tutti i giorni.....
Un baso donne!
A gero drio pensare, ...chissà che emossion garà da essare par Bucaneve, ...passare la prima notte con la Giulia tacada ....
- cocciele
- Bronze~GolGirl®

veneteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ve ricordio de mi e del me diaeto smarso?
le mie coccibimbe CAROLINA (17.05.2006) e CAMILLA (24.07.2010)..le mie gioie più grandi

- pattyz
- Master~GolGirl®

PRIMA VISITA DAL PEDIATRA DI ZAIRA
Alla nascita le sue misure erano kg 2.420 per 44 cm, alle dimissioni pesava solo 2.270 kg.
Oggi è ben 3 kg tondi tondi per 51,5 cm, e la testina da 31 cm ora misura ben 35 cm!!!

Alla nascita le sue misure erano kg 2.420 per 44 cm, alle dimissioni pesava solo 2.270 kg.
Oggi è ben 3 kg tondi tondi per 51,5 cm, e la testina da 31 cm ora misura ben 35 cm!!!
- ale85
- Expert~GolGirl®

wooow complimenti pattyz..
ogni tanto passo anca qua..
so stufa morta lavoro un mucio e no go neanca tempo par respirar...
antonio el ga a tosse da na settimana e no ghe passa, dopo 5 di de supposte desso ghe dago qualche giosa de no me riocordo come che el se ciama parchè par fare l'areosol e me fa un mucio de storie..
par el resto tutto ben..
quando che posso passo..
mammaba no te passi pi tra e ottobrine?? matteo come staeo?
ogni tanto passo anca qua..
so stufa morta lavoro un mucio e no go neanca tempo par respirar...
antonio el ga a tosse da na settimana e no ghe passa, dopo 5 di de supposte desso ghe dago qualche giosa de no me riocordo come che el se ciama parchè par fare l'areosol e me fa un mucio de storie..
par el resto tutto ben..
quando che posso passo..
mammaba no te passi pi tra e ottobrine?? matteo come staeo?
Antonio 8-10-07 3.750kg per 54 cm & Martina 24-07-12 4.310kg per 54cm
- gio75
- Master~GolGirl®

ciao donnine
semo bone de versare un novo post prima de ndare in ferie ?
pattyz che belli che si
go visto le foto
desso si la famiglia l'è al completo !
e la zaira l'è proprio na coccola !
qua se procede
semo sta al ritiro in val passiria con l'hellas verona
le bimbe purtroppo e ze sta in contatto con una bambina che dopo se ga scoperto avere la scarlattina
spero non le gabia ciapà niente
ma ve digo che la matilde ga za a febbre a 38 e mezzo e la emilia no l'è mia in forma
ma che palline zioscatenato !
semo bone de versare un novo post prima de ndare in ferie ?
pattyz che belli che si
go visto le foto
desso si la famiglia l'è al completo !
e la zaira l'è proprio na coccola !
qua se procede
semo sta al ritiro in val passiria con l'hellas verona
le bimbe purtroppo e ze sta in contatto con una bambina che dopo se ga scoperto avere la scarlattina
spero non le gabia ciapà niente
ma ve digo che la matilde ga za a febbre a 38 e mezzo e la emilia no l'è mia in forma
ma che palline zioscatenato !
GIORGIA, con EMILIA, 8-02-05 e MATILDE, 30-01-08.
There is no world without Verona walls. - W.Shakespeare
- Germy
- Platinum~GolGirl®

Giorno tose
xe un toco che non passo
stamatina go fato el tagliando al toso: 73 de lunghesa par 8,950 de peso non l'è un colosso mal sta benon
a semo pure sta in piscina al fresco
pattyz, Zaira la xe n'amore
bucaneve, congratulasion par l'arrivo de Giulia

xe un toco che non passo
stamatina go fato el tagliando al toso: 73 de lunghesa par 8,950 de peso non l'è un colosso mal sta benon
a semo pure sta in piscina al fresco
pattyz, Zaira la xe n'amore
bucaneve, congratulasion par l'arrivo de Giulia
:-) :-) :-)
"Raccontatemi pure quel che vi pare circa il flusso delle correnti in montagna; io so solo che, in presenza di un ciclista, il vento è contrario."
"Raccontatemi pure quel che vi pare circa il flusso delle correnti in montagna; io so solo che, in presenza di un ciclista, il vento è contrario."
- gio75
- Master~GolGirl®

anca la emilia alla età del tuo la pesava lo stesso peso !Vale70 ha scritto:Giorno tose![]()
xe un toco che non passo![]()
a semo pure sta in piscina al fresco![]()
pattyz, Zaira la xe n'amore![]()
bucaneve, congratulasion par l'arrivo de Giulia![]()
mentre la secondogenita la pesa oto chili desso che la ga gnancora 6 mesi
no se capisse pi gnente qua
- mammaba
- Active~GolGirl®

Toseee!
Stamattina mi e la Pattyz semo andae a trovare Bucaneve in ospedae, ..ghemo visto la piccola Giulia, ...la xè na meraveja, ....la protestava un fià perchè la gaveva fame, ma toseeeee, ...qua nasse maranteghe e maranteghi beissimi.
A gavemo un stampo DOC
Pattyz gà portà Zaira, ....la xè cressua tantissimo e la xè talmente bona che la pareva svenua, ....non la se gà mosso gnanca pagarla oro, ...la continuava a dormire beata tra i brassi de so mamma, ...che invidiaaaaaaa...el me porseo invesse non el stava fermo un attimo, ..ad un certo punto el gà brincà la cunetta de Giulia e el tirava come un indemonià.....
Stamattina mi e la Pattyz semo andae a trovare Bucaneve in ospedae, ..ghemo visto la piccola Giulia, ...la xè na meraveja, ....la protestava un fià perchè la gaveva fame, ma toseeeee, ...qua nasse maranteghe e maranteghi beissimi.
A gavemo un stampo DOC
Pattyz gà portà Zaira, ....la xè cressua tantissimo e la xè talmente bona che la pareva svenua, ....non la se gà mosso gnanca pagarla oro, ...la continuava a dormire beata tra i brassi de so mamma, ...che invidiaaaaaaa...el me porseo invesse non el stava fermo un attimo, ..ad un certo punto el gà brincà la cunetta de Giulia e el tirava come un indemonià.....
- gio75
- Master~GolGirl®

che beo mammaba si delle venete proprio mitiche
- valentina83
- Original~GolGirl®

ciao a tutte, pattyz allora come è andata?ho visto la foto è bellissima complimenti
IL 13 GENNAIO 2009 ALLE 06.30, GEORGES ANTOINE E' VENUTO TRA NOI A DARCI AMORE IMMENSO
- pattyz
- Master~GolGirl®

Ciao!!! Dopo il giretto in ospedale per Bucaneve sono andata a fare shopping con la mia mamma......e mio fratello piccolo che si spupazzava Zaira in braccio mentre mamma ed io eravamo disperse in mezzo ai saldi
Ieri Zaira ha preso sonno a mezzanotte circa, ma si è svegliata alle 4.44 (non è uno scherzo, la sveglia segnava proprio così!!!), ha ciucciato solo da una parte e poi alle 5.10 dormiva già. L'ho messa in culla con il presentimento che di lì a poco si sarebbe risvegliata per finire la poppata, e invece ha dormito fino alle 8.20
GIO
per le tue bimbe, mannaggia con queste belle giornate non ci voleva.....
E tu come stai? Ha i già saputo cos'è il tuo fagiolino o non te lo farai dire?
Ieri Zaira ha preso sonno a mezzanotte circa, ma si è svegliata alle 4.44 (non è uno scherzo, la sveglia segnava proprio così!!!), ha ciucciato solo da una parte e poi alle 5.10 dormiva già. L'ho messa in culla con il presentimento che di lì a poco si sarebbe risvegliata per finire la poppata, e invece ha dormito fino alle 8.20
GIO
Graziedi valentina83 il mer lug 30, 2008 10:47 am
ciao a tutte, pattyz allora come è andata?ho visto la foto è bellissima complimenti
- valentina83
- Original~GolGirl®

lo voglio sapere...perchè noi abbiamo una preferenza sul maschietto ma lo sapro il 20 agosto con la morfologica
IL 13 GENNAIO 2009 ALLE 06.30, GEORGES ANTOINE E' VENUTO TRA NOI A DARCI AMORE IMMENSO
- pattyz
- Master~GolGirl®

Beh, visto che quest'anno tra le venete sono arrivate tutte bimbe, allora
per il primo pisellino!!!
Stasera rientrano i miei uomini, non vedo l'ora di abbracciarli e spupazzarmeli un po'.
Prima al telefono mi hanno chiesto di preparare l'insalata di riso, perchè sono stanchi di panini, insaccati e wurstel
Mi sa che a proposito di cucina li ho abituati troppo bene
Forse per le 18 saranno già qua, traffico permettendo...
Stasera rientrano i miei uomini, non vedo l'ora di abbracciarli e spupazzarmeli un po'.
Prima al telefono mi hanno chiesto di preparare l'insalata di riso, perchè sono stanchi di panini, insaccati e wurstel
Forse per le 18 saranno già qua, traffico permettendo...
- squinsy
- Platinum~GolGirl®

Ciao tose!!!
Gò letto dea nascita de GIULIAAAAAAA!!!!
AUGURIIIII!!!!
Mi tuto relativamente ben, nel senso che mea fasso ndar ben e dopo sarà quel che sarà...
Doman de sera riscuminsio a ndar daa psicoeoga...
Ultimamente fra na roba e chealtra me xe ciapà un fià de depression eora prima de farla deventar na roba maeannosa, vado a farme dar na sistemada...
Gavemo titoi novi???
Gavemo da dedicarlo ae nove maranteghete?
Gò letto dea nascita de GIULIAAAAAAA!!!!
AUGURIIIII!!!!
Mi tuto relativamente ben, nel senso che mea fasso ndar ben e dopo sarà quel che sarà...
Doman de sera riscuminsio a ndar daa psicoeoga...
Ultimamente fra na roba e chealtra me xe ciapà un fià de depression eora prima de farla deventar na roba maeannosa, vado a farme dar na sistemada...
Gavemo titoi novi???
Gavemo da dedicarlo ae nove maranteghete?
Mi son voluta la bicicletta, ma mi hanno dato un tandem:
A & A sono arrivate il 26.06.2017 a colorare sempre più il nostro arcobaleno
A & A sono arrivate il 26.06.2017 a colorare sempre più il nostro arcobaleno
- Bucaneve
- Expert~GolGirl®

Ciao tose! So tornada!
Grassie a tutte pai auguri!
Go messo qualche fotina e presto spero de riussir a scriver a storia del parto... Na avventura!
Grassie ancora a Pattyz e Mammabà che e xe venue trovarme... so stada tanto contenta!
E xe do tose davero tanto coccoe! Speciali. 
Grassie a tutte pai auguri!
Grassie ancora a Pattyz e Mammabà che e xe venue trovarme... so stada tanto contenta!
GIULIA è nata il 26.07.2008 - cm. 50 - kg. 3, 310
Il tuo nome è come musica, mi riempie e non mi stanca mai. Sei immensamente Giulia!
Il tuo nome è come musica, mi riempie e non mi stanca mai. Sei immensamente Giulia!
- Savina
- Bronze~GolGirl®

BUCANEVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE... mammetta bea come xea coa dolce Giulia?? Tanti auguri dal cuor tesoro 
♥ Savina, Gionata, Angelo, Matteo e un piccolo cuoricino che batte tra gli angeli... Piccolino farai sempre parte di me... ♥
- Bucaneve
- Expert~GolGirl®

Grazie Savina!Savina ha scritto:BUCANEVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE... mammetta bea come xea coa dolce Giulia?? Tanti auguri dal cuor tesoro
Credo de esser tanto fortunada: Giulia magna e dorme!
GIULIA è nata il 26.07.2008 - cm. 50 - kg. 3, 310
- Savina
- Bronze~GolGirl®

Che Beo Bucaneve... te me fa vegnar voja de farghene naltro... anca Angelo jera cussì... quindi go paura che el secondo me e fassa pagar tutte :prrrrBucaneve ha scritto:Grazie Savina!Savina ha scritto:BUCANEVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE... mammetta bea come xea coa dolce Giulia?? Tanti auguri dal cuor tesoro![]()
Credo de esser tanto fortunada: Giulia magna e dorme!A me assa dormir anca 4 ore de fila! A ga già ciapà el peso che a gaveva al momento dea nascita grassie a na bea montata lattea, rivada presto presto!
♥ Savina, Gionata, Angelo, Matteo e un piccolo cuoricino che batte tra gli angeli... Piccolino farai sempre parte di me... ♥