GravidanzaOnLine: il Forum

Prima, durante e dopo la gravidanza

tante panse ga ste spose, e del veneto e xe e tose!

Bloccato
squinsy
Platinum~GolGirl®
Platinum~GolGirl®

Re: tante panse ga ste spose, e del veneto e xe e tose!

Messaggio da squinsy » 20 set 2007, 17:16

ciao a tutte, son tornada!!!!

Maya, son stà pessimista parchè pensavo che me gavesse riciamà una dell'agensia del lavoro dove che iero ndata tempo fa e i faseva colloqui superficiai...
invesse sta quà xe un'agensia de lavoro interinae tipo l'adecco dove che i assume xente a scopo assunsion da parte dea ditta...
Pa'l lavoro che iero stata contattada no son tanto ideae parchè i sercava più che altro una che gavesse pratica de prima nota, e no xe el me caso, però a me gà fatto na proposta de na piccoea ditta de manco de 20 dipendenti vissin de dove che lavoravo prima e ndarie a far più o meno queo che fasevo prima, ma par un stipendio pì gradevoe...
A gà ditto che fra desso e doman mattina a manda el curricueum mio e luni o marti a prova a ciamar a ditta, dopo eventualmente a me fa saver, e a gà anca ditto che ora de mercore posso riciamarla mi se no a sinto!!!!
In più a tien de conto del me curricueum e a me richiesta de lavoro par eventuai altre offerte de lavoro..
dirie ben, desso spero che vae ben a st'altra ditta...
Mi son voluta la bicicletta, ma mi hanno dato un tandem:
A & A sono arrivate il 26.06.2017 a colorare sempre più il nostro arcobaleno

squinsy
Platinum~GolGirl®
Platinum~GolGirl®

Messaggio da squinsy » 20 set 2007, 17:21

Marianna, bentornada!!!!
Effettivamente no me ricordo tanto de ti, ma son contenta che ti te te ricordi de noialtre!!!!!!!

Complimenti par el to puteetto!!!!! :yeee
Mi son za dell'idea che me fioi, se ghe ne gavarò, impararà el diaetto, el problema xe no farghe confusion in testa, dato che mi parlo un trevisan misto al fai-da-te e me moroso parla ciosotto, ma anca se el so accento se gà bastansa trevisanà a cadensa resta, e soprattutto i termini!!!

ale85
Expert~GolGirl®
Expert~GolGirl®

Messaggio da ale85 » 22 set 2007, 11:57

NOOOOOOO SE GA SCANCEA TUTTO QUEO CHE GAVEVO SCRITTO.. :aargh :x:
UFFF
VA BEH RISCRIVERò NALTRA VOLTA CO PI TEMPO!!
CIAO..
Antonio 8-10-07 3.750kg per 54 cm & Martina 24-07-12 4.310kg per 54cm

mammaba
Active~GolGirl®
Active~GolGirl®

Messaggio da mammaba » 22 set 2007, 23:02

Ciao marantegone mie!
Gò latità un fià, ma so riussia a passare....
Ve aggiorno un fià ..... (e fù così che tutte scapparono lontane dal compiuter!!!!! :ahah )
Allora i esami e i tamponi e l'ECG xè tutti a posto ....l'unica rogna xè i vari ceppi de infession che i me gà trovà par el discorso dea vaginite ....i stessi che gavevo con Luna ....clamidia candida e na roba che se ciama tipo garderella (..non Gargamella....!!!)
Con l'altra gravidansa el gine non me gà fatto fare cure particoeari prima del parto, ..ghe bastava che fosse negativi quei del streptococco, invesse questo me gà pianificà na cura de dodeze giorni con quattro medezine diverse tra ovuli e lavande..... questo, devo essere sincera me gà un fià preoccupa
à, ...el me gà dito che col parto naturae ghe xè la possibiità che ghe taca calcossa a Matteo se non fasso regredire un fià le infession, anche se dopo me par de aver capìo che comunque anca se succedesse non ghe sarìe grossi problemi. Da na parte son contenta perchè sto qua el me pare più scrupoeoso, ma così devoe ssere sincera che non el me tranquiisa tantissimo. A aumentarme le ansie xè sta che el me gà dato conferma che tutte le megagalattiche lacerasion interne del primo parto ce non me gà fatto camminare dritta par un mese, le xè stà dovue proprio aea vaginite ce gavevo ...in pratica el condotto del parto el gera talmente infiammà che con gnente el se lacerava....
E così in do secondi me xè caeà tutto el me ottimismo che magari col secondo el dopo parto non sarìa sta traumatico come el primo...... :buuu
E voemo zontare la cigliegina sulla torta??????? Matteo gà za un peso stimato de 3,440 chii e el prevede che rivando a termine (el gine dubita che riessa anticipare la data parchè l'è ben grappà in alto) el peso se aggirerà intorno ai 3,900/4,000 chii.....PAURAAAAAAAAA
Devo essere sincera che non me la vedo mia tanto ben, .....spero de sbaiarme!
Comunque l'importante xè che el xè sano, el se move come na trottoea e che sopratutto manca soeo do settimane e dopo tuttte le me ansie andrà via.....
El primo de ottobre comissierò coi monitoraggi e luni vado tore l'appuntamento par la visita dall'anestesista par el discorso dell'epidurae. Fin qualche anno fa (quando che xè nata Luna) la i fazeva direttamente al momento del travaglio, desso par prassi i preferisse che te rivi là zà con tutte le carte pronte. Mi non lo savevo e sarìa un fiantin in ritardo, ma el gine che el lavora anca in ospedae el me gà assicurà che se proprio non fasso in tempo a farla, i me farà lo stesso l'epidurae se la chiedo, .....almanco questo me consoea....
Mammaba e i suoi cuccioli... LUNA (27/12/2003) e MATTEO (05/10/2007)

mammaba
Active~GolGirl®
Active~GolGirl®

Messaggio da mammaba » 22 set 2007, 23:06

Alla luce de tutto queo che ve gò scritto, ve confesso che non so più tanto tranquìa al pensiero del parto, .....xè da ieri che gò na certa agitassion indosso e spero che vada tutto ben....
Desso ve lasso che provo andare a dormire, visto che me xè vegnua na botta de sonno, ...se sentimo...

Cry
Original~GolGirl®
Original~GolGirl®

Messaggio da Cry » 23 set 2007, 9:56

MAMMABA! COSSA VEDO?

NO TI ME DIRA' MINGA CHE TI PARTORISSI EL MI STESSO GIORNO???

NO PREOCCUPARTE ANCA A MI I ME DISEVA CHE MARIA GRASSIA GERA GRANDA! ALLA FINE LA XE NATA 3910 PER 54 CM CO PARTO NATURALE SENSA ANESTESIA :sorrisoo

PER L'INFESSION STAI TRANQUIA, SE SOLO IN VIA PREVENTIVA E TI VEDARA' CHE I GHE DARA' CALCOSSA ANCA AL FIO APPENA NATO, LA MIA XE NATA TUTA NERA PERCHE' LA GAVEVA C@GAO ( MECONIO) IN PANSA, E ALORA I GA FATO UN FIA' DE ANTIBIOTICO .

FIE VIALTRE COME STE? SQUINSY TI RESISTI COL CIOSOTO EH???
:emozionee
Maria Grazia 15/10/06 Francesco 10/11/08Alessandra 26/12/09

squinsy
Platinum~GolGirl®
Platinum~GolGirl®

Messaggio da squinsy » 23 set 2007, 13:50

Bondì a tutte!!!

Mammaba, sta tranquia, te vedarà che ndarà tuto ben!!!!
Me sa che a paroea che no te vien xe a "gardnerella": no te ghe si ndà tanto distante!!!! :ok
Fassie che par ste robe i te fassa anca na flebo de antibiotico durante el travaglio se el se prospetta lungo, o senò i ghe fa un'iniession a Matteo pena nato, sta tranquia!!!!!

Cry, mi tuto ben, ti casomai, che no te se lexe pì da nessuna parte!!!!
Mi convivo da fine aprie col ciosoto, desso son in serca de un lavoro parchè me gò licensià a fine agosto:
El voeva mandarme a Venessia però dovevo rangiarme coe spese, dato che el me pagava soeo el treno, eora no xe valsa a pena par 700 euro al mese tirai pa'l rotto del scuffiotto.... :aargh

ale85
Expert~GolGirl®
Expert~GolGirl®

Messaggio da ale85 » 25 set 2007, 12:20

su su su dai, scrivì qualcossa..
ste venete ze proprio zente de poke paroe.. eh..
capisso mi che go a pansa e me stufo anca de star sentà a scrivare ma vialtre.. insomma dasive da fare.. dai che cambiemo pagina a sto post!!!
forza
:yeee

squinsy
Platinum~GolGirl®
Platinum~GolGirl®

Messaggio da squinsy » 25 set 2007, 13:31

Gavevo scritto un fraco de roba ma me se gà piantà internet e me se gà scanceà tutto...
disevo che stamattina son stufa...
son stata do ore e mexa a lavar piatti...
ghe iera e tece piene de onto parchè Jonny no se pensa che quando che el finisse queso che xe su na tecia xe mejo mettar l'acqua, cussì se lava mejo..... :aargh

ale85
Expert~GolGirl®
Expert~GolGirl®

Messaggio da ale85 » 25 set 2007, 13:48

el to jhonny ze tutto contrario de me moroso..
el mio no lassa niente fora de posto, e se mi no lavo i piatti el me dise paroe, o el ghe mete l'acqua eo oppure i fa direttamente eo, perchè ga a mania dell'ordine e del pulito..
ze anca massa par i me gusti, ma va ben cossì, mi no vojo approfitarne.. quindi se dividemo i compiti.. desso co a pansa el fa pi eo, dato che mi a cuciarme e a lavare in tera no ghe penso proprio, eora mi spolvero e fasso i piatti e lu fa e robettine pi pesanti.. cossì semo contenti tutti do'!!
ma se no go voja o so stufa fa tutto eo, da un lato me despiase parchè vien casa stufo da lavorare.. tutta a settimana e el sabo invesse de n'dare in giro se mettimo snetare a casa.. mah.. chissa quanto che durerà..
e co' gavaremo el picenin.. spero che el riesse a trascurare un poko a casa...
ahhah :fischia

squinsy
Platinum~GolGirl®
Platinum~GolGirl®

Messaggio da squinsy » 25 set 2007, 13:55

Beh, invesse mi vorìe che Jonny el fusse un peo pì attento a ste robe...
no vojo che el se metta a tegner netto e sutto ma almanco che el se meta via e maie co' ghee puso sora el letto ben piegae, che dopo el se lamenta che e xe strapassae e che no stiro mai...(beh, se no ghe xe bisogno, parchè farlo???? miga son sadica...)
Che le rimetta in frigo a roba che el tira fora, che el butte via e so' scoasse, che el metta via a roba co'l gà finìo de magnar e che a roba sporca la butte dentro el sesto dea roba sporca...
me par qualche nossion elementare par l'ordine...
vabbè...
vedaremo...

Cry
Original~GolGirl®
Original~GolGirl®

Messaggio da Cry » 25 set 2007, 16:48

el jonny sara stao abituao da so mare che ghe netava tuto come un principe, i fioi ciosoti no xe abituai ben come i marinanti. el mio xe anca massa, a me rompe le togne a mi che su disordinà
e co a pole a nete sempre, mi co finisso de cusinare lasso la cusina un casin, elo invesse lasse tuto ben pulio in ordine...o ghe xe nius della mammaba?
Maria Grazia 15/10/06 Francesco 10/11/08Alessandra 26/12/09

mammaba
Active~GolGirl®
Active~GolGirl®

Messaggio da mammaba » 25 set 2007, 21:09

Sì, ...sì, ....ghe xè nius dea mammaba: che so ancora qua con na anguria al posto dea pansaaaaa!!!!! :ahaha
Ciao CRY, ...gera da tanto che non te vegnevi da ste parti, ....tutto ben con la to piccinina????
Mi te tegno soto controeo de strissio, ...visto ce te sì sol post dee ottobrine 2006 dove che ghe xè anca me cognada.....
Stamattina so andada a fare la visita dall'anestesista par via dell'epidurae: tre quarti d'ora de attesa fora daea porta e cinque minuti de colloquio.... :aargh ...par fortuna gò trovà n'altra pansona che spettava come mi e se ghemo messo ciacoeare.....
AH! E so andada anca a fissare el primo monitor....lunedì prossimo ae 11.30.....
Ma alora manca davero poco?????!!!
Ghe xè calcheduna ce se ofre al posto mio par andare a partorire????? :fischia :fischia :domanda :fischia :hi hi hi hi

mammaba
Active~GolGirl®
Active~GolGirl®

Messaggio da mammaba » 25 set 2007, 21:20

Mi non ve digo come che la xè ciapada a me casa in sto periodo!!!!
E che me marìo me da anca na man, ..ma col terremoto de me fioea che la gà l'hobby del fare casin dapartutto...non ghe ne vegnemo pì fora
E dopo, tanto parchè gavemo tento tempo da pèrdare, vènare scorso gò avuo i pittori par sistemare na parte de soffitto dee scae; mi gò la scaea a vista che dà sol saeotto....
...... :urka ...ghe xè cascà el bussoeotto de pittura bianca .... :urka e dove xea finia la pittura????
Ma .... giustamente sol divano, sol tavoin (che xè antiquariato cinese), sol compiuter (che par fortuna el gera sarà), sol pavimento e sol teefono..... :urka :urka :urka :aargh ecco, ...non ve digo niente altro, non zonto paroe .....
Par fortuna i xè coverti da assicurassion e sta settimana o la prossima vien zò i periti par vaiutare i danni, ...cossì se fazemo el rivestimento del divano novo a gratisssss e spero che i me daga anca calcossa sol danno al tavoin, anca percè xè rimasti dei aloni bianchi che dovarò faare trattare da qualcuno de competente....
Dizemo che non me so incassà par niente anca parchè non lo gà fatto a posta, xè na persona seria, ...ma cavoi, ...proprio in sto periodo non ghe voeva sta rottura de ballllllls....

ale85
Expert~GolGirl®
Expert~GolGirl®

Messaggio da ale85 » 26 set 2007, 8:58

e vabbè mammaba porta pasiensa.., ma che poro omo no ga miga pensà de metterghe un teo, un nylon prima de scumissiare a dare a tinta?? no conosse a forsa de gravità? par quanto bravo possa essere qualche giossa a casca sempre.. se iero mi ghine disevo de tutti i coori!!
ma insomma te o paghi par pitturare no par rovinarte a roba.. dai su..
e desso te tocca ti co a pansa a mettarte netare.. :aargh
uffa. mammaba ti te partorisi prima a quanto vedo, anca mi go na bea pansetta speremo che se move qualcossa ch enon ghi ne posso pi' fasso fadiga a far tutto..
intanto sul post de ottobre ze za nati un mucio de putei.. forsssssssaaaaaaaaaa!! vien foraaa!!

Maya70
Expert~GolGirl®
Expert~GolGirl®

Messaggio da Maya70 » 26 set 2007, 9:00

Bongiorno tose! Mammaba el to ticher me mete ansia...meno tredese giorni :urka :urka :urka
Gò leto dee to preocupassin, però penso che fasendo la cura al momento del parto te dovaressi essar meno infiammata, poi ghe xè zà pasada Luna, che no a giera tanto picoa gnanca ea...insoma mi so convinta che stavolta el to parto sarà na pasegiata :incrocini :incrocini :incrocini

Che bae sto Gol, anca a mi me se pianta spesso e voentieri e me scansea i mesagi...speremo che i o sitema un po'.

Cryyyyyy, che beo che xè rilegerte!!! Come statu??? Alora la to ceetta a sta par compiere 1 anno, vero?

Mariti: el mio xè casinista, lassa sempre tuto in giro, i so vestiti i xè sempre sparsi in tute e camere dea casa (compresa cucina e cameretta de Anika :urka ), no'l me iuta a pulire casa però par fortuna el cusina, lava i piatti e fa la spesa.

Squinsy alora del coloquio se sa niente?

Ale anca a ti te manca pochissimo, eh? Dove te partorirai, a Padova? E adesso dove ti xè, a padova o a Roma?

Marianna, bentornada!
Maya70, Anika (09/11/2004) & Raya (19/11/2007)

Maya70
Expert~GolGirl®
Expert~GolGirl®

Messaggio da Maya70 » 26 set 2007, 9:04

Ehi, Ale, ciao, te si onlain!

Mammaba se me capitava a mi queo che xè suceso col pitore...o so che no o gà fato aposta, ma coi ormoni di sti giorni, me sarìa vegnua na crisi isterica! Te si stata brava a controlarte!

Maya70
Expert~GolGirl®
Expert~GolGirl®

Messaggio da Maya70 » 26 set 2007, 9:07

Alèèèèèè òòòòòò Alèèèèè òòòòò gò finalmente ragiunto i domila messaggi!!!

ale85
Expert~GolGirl®
Expert~GolGirl®

Messaggio da ale85 » 26 set 2007, 10:06

mi ghine go scritti neanca 200 messaggi..
so roma cmq maya.. a padova forse ghe n'darò par Nadae o stano che vien!!
speremo ben..

mammaba
Active~GolGirl®
Active~GolGirl®

Messaggio da mammaba » 26 set 2007, 10:19

Ghe xè calcheduna??????????
Stamattina so casa sol compiuter a far un par de lavoretti.....e gò anca Luna casa dall'asio: xè dae 3 de stanotte che piove a dirotto e non ghe la moea un attimo e gavemo un fià de strade allagae e quindi, par non trovarme bloccada con la macchina visto che qua xè pien de fossi e fossetti, gò deciso de non mandarla...non ve digo ce sorriso a sento denti che me gà fatto me fioa quando ce ghe gò dito che la podeva dormire un fià de più!!!!

Bloccato

Torna a “TopicOni vari, strani, regionali, riferiti alla gravidanza!!”