GravidanzaOnLine: il Forum
Prima, durante e dopo la gravidanza
tante panse ga ste spose, e del veneto e xe e tose!
- cupido
- Original~GolGirl®

Re: tante panse ga ste spose, e del veneto e xe e tose!
Maama mia mi sarò anca impedia ma su sto novo GOL non riesso neancora a movarme ben...a fasso ancora na confusion! 
mamma orgogliosa di due maschietti...
Silvia Pittarello su FB :))
- cupido
- Original~GolGirl®

Ecco vardè altre 44 pagine e saremo sto post! :prrrr

mamma orgogliosa di due maschietti...
- gio75
- Master~GolGirl®

cupido ha scritto:Complimenti a Gio75 par ea so linea nonostante ea gravidansa!...ma spiegame na roba,cossa vol dire "pausa analcolica"??...porta pasiensa ma non conosso ben tutte e storie
ciao cupido
vol dire che se prima me fasevo 2 / 3 birre come acqua fresca
se ero una amante del vin
e i me avatar ritraeva sempre e solo elementi alcolici
con la gravidanza chiaramente me son data na regolada
anzi la birra la m'è nda in desgrasssia
orrroreeeeeeeeeeeeeeeee
guarirò sicuramente cmq !!!
GIORGIA, con EMILIA, 8-02-05 e MATILDE, 30-01-08.
There is no world without Verona walls. - W.Shakespeare
- gio75
- Master~GolGirl®

ah desmentegavo de saudar tutte
soprattutto a maya e mammaba
ste bee pansotte pronte ormai all'esplosion
mi qua no digo gnente
doman me fasso na foto e ve a meto
pare incinto me marìo e no mi
:ahah
soprattutto a maya e mammaba
ste bee pansotte pronte ormai all'esplosion
mi qua no digo gnente
doman me fasso na foto e ve a meto
pare incinto me marìo e no mi
GIORGIA, con EMILIA, 8-02-05 e MATILDE, 30-01-08.
- squinsy
- Platinum~GolGirl®

Ciao Gioooo!!!
No vedo ora de vedar a foto!!!!
Cupido, gò da ndar doman matina par saver quando che scuminsio!!!!
Dopo ve fasso saver!!!!
No vedo ora de vedar a foto!!!!
Cupido, gò da ndar doman matina par saver quando che scuminsio!!!!
Dopo ve fasso saver!!!!
Mi son voluta la bicicletta, ma mi hanno dato un tandem:
A & A sono arrivate il 26.06.2017 a colorare sempre più il nostro arcobaleno
- Maya70
- Expert~GolGirl®

Ciao Gio!!!
Sbajo o gò leto da qualche parte che in sto novo gol se pol metar e foto nei post?
A birra te se andada in disgrassia??? Orrrrroooooreeeee!!!!
Ma te gà ancora e nausee??? A mi a 16 setimane me giera passae...
Cupido, no me ricordo pì, che tipo de lavoro te gà catà?
Sbajo o gò leto da qualche parte che in sto novo gol se pol metar e foto nei post?
A birra te se andada in disgrassia??? Orrrrroooooreeeee!!!!
Ma te gà ancora e nausee??? A mi a 16 setimane me giera passae...
Cupido, no me ricordo pì, che tipo de lavoro te gà catà?
Maya70, Anika (09/11/2004) & Raya (19/11/2007)
- squinsy
- Platinum~GolGirl®

Bonasera a tutte.....
Stamattina fasso par ndar a vedar quando scuminsiar dal dentista, e trovo serà...
ciamo dentro e ovviamente no risponde nissuni, ciamo al cellulare e i me dise che dovevo ndar ieri....
Vabbè...
luni i me riciama par fissar l'appuntamento...
Ma mi digo desso...
se ieri i vedeva che no rivavo, no i podeva farme na teefonada, come che se fa de soito???
Stamattina fasso par ndar a vedar quando scuminsiar dal dentista, e trovo serà...
ciamo dentro e ovviamente no risponde nissuni, ciamo al cellulare e i me dise che dovevo ndar ieri....
Vabbè...
luni i me riciama par fissar l'appuntamento...
Ma mi digo desso...
se ieri i vedeva che no rivavo, no i podeva farme na teefonada, come che se fa de soito???
- ale85
- Expert~GolGirl®

CIAO TOSE..
FINALMENTE ZE RIVà EL FRESCO QUA, E GHEMO APPROFFITà DE FARE EL CAMBI0O STAGION, MI E ME MOROSO IN MODO CHE SE DOVESSE NASSARE EL CEO, GO TUTTO PRONTO.. E NO ME METO A FARE I SFORSI IN ULTIMA..
DOPO DE QUESTO LUNI GO' DA N'DARE IN OSPEDAE A FARME NA MAREA DE ESAMI E IN PIù EL TAMPON.. CHE NO GO MAI FATTO IN VITA MIA..
SPEREMO CHE I ME LASSA PASSARE PAR PRIMA, SO ESENTE, E NO ME VA DE STAR LA A FARE A FIA CO NA PANSA DA GUERRA..
SPEREMO BEN..!!
CIAO E BON WEEK-END!!
FINALMENTE ZE RIVà EL FRESCO QUA, E GHEMO APPROFFITà DE FARE EL CAMBI0O STAGION, MI E ME MOROSO IN MODO CHE SE DOVESSE NASSARE EL CEO, GO TUTTO PRONTO.. E NO ME METO A FARE I SFORSI IN ULTIMA..
DOPO DE QUESTO LUNI GO' DA N'DARE IN OSPEDAE A FARME NA MAREA DE ESAMI E IN PIù EL TAMPON.. CHE NO GO MAI FATTO IN VITA MIA..
SPEREMO CHE I ME LASSA PASSARE PAR PRIMA, SO ESENTE, E NO ME VA DE STAR LA A FARE A FIA CO NA PANSA DA GUERRA..
SPEREMO BEN..!!
CIAO E BON WEEK-END!!
Antonio 8-10-07 3.750kg per 54 cm & Martina 24-07-12 4.310kg per 54cm
- 4xpatty
- Gold~GolGirl®

Buona sera!!!!
Bruta roba el cambio de stagion!!!!
mi e me marì xemo a posto perchè gavemo un armadio dove ghe sta tuto...ma i boci....xe un dramma!!! Te devi scegler la roba che il prossimo anno la ghe pon 'ndar ben e eliminar il resto!!!
Go scuminsià con Lorenzo e deso vago vanti coe bimbe!!!!
Buona domenica!
Bruta roba el cambio de stagion!!!!
mi e me marì xemo a posto perchè gavemo un armadio dove ghe sta tuto...ma i boci....xe un dramma!!! Te devi scegler la roba che il prossimo anno la ghe pon 'ndar ben e eliminar il resto!!!
Go scuminsià con Lorenzo e deso vago vanti coe bimbe!!!!
Buona domenica!
Patrizia + Diego = Federico(1999), Martina(2002), Noemi(2003) e Lorenzo(2007) e pisellino in arrivo....
La Mary Pattins delle Giugnette2007♥♥77ina♥♥Gollonza♥♥Mammaxxl♥♥Cuochina♥♥Dietolina -36

La Mary Pattins delle Giugnette2007♥♥77ina♥♥Gollonza♥♥Mammaxxl♥♥Cuochina♥♥Dietolina -36

- ale85
- Expert~GolGirl®

ostrega tose semo ancora a pagina sie..
me sa che che co e panse ve si stufae de fare i monologhi...
cmq qua va tutto benon, ieri go fatto i prelievi del sangue i vari tamponi.. il 21 go da n'dare ritararli..
va ben.. antonio sta puito scalcia e singhiossa che el ze na meraviglia..
desso ve saudo..
ciao ale
me sa che che co e panse ve si stufae de fare i monologhi...
cmq qua va tutto benon, ieri go fatto i prelievi del sangue i vari tamponi.. il 21 go da n'dare ritararli..
va ben.. antonio sta puito scalcia e singhiossa che el ze na meraviglia..
desso ve saudo..
ciao ale
- squinsy
- Platinum~GolGirl®

bondì a tutte....
stamattina, che ze l'11, gà ancora da rivar i schei par pagar l'affitto, roba che dovevo far ieri, el 10....
Gò speranse che i rive in giornata o gò da spettar doman?
stamattina, che ze l'11, gà ancora da rivar i schei par pagar l'affitto, roba che dovevo far ieri, el 10....
Gò speranse che i rive in giornata o gò da spettar doman?
- mammaba
- Active~GolGirl®

MARANTEGHEEEEEE!
So drio rivare rodoeando, ...gò na pansa che pare scipare!!!
Comissio a essare un fià stufetta....
Ciao ALE...come sitto ciapada ti?????
Mi son andada stamattina a fare tutta la vagonada de esami ...compresi i beissimi tamponi
...a ghe go dassà zo un litro de sangue.....
Con l'ECG i me gà trovà un fià de tachicardia leggera, ma i me gà dito che xè normae so sto periodo de gravidansa... quindi, .....adesso BASTA CON I ESAMI, ...non ghe ne posso più!!!!!!
Adesso me resta soeo la visita con l'eco del 21 e dopo, ghe do el permesso a Matteo de nassere quando che el voe, ....
..., ma fin a quea data preferiria che el stasse dentro ...sperem che non el sia massa monello e che el me scolte....
Mayaaaaaa, ..ti come sito ciapada????? Xeo cressuo che el brufoeo de pansa che te ghe :ahah (...la mia xè tutta invidia....) e i fastidi de emorroidi e de plin plin che te gavevi, se gai calmà un fià????
Certo che me par de vedarte ben girare con na montagna de mudande in borsa.... Se fazesse mi così, farìa de quee figure in giro pai negossi...ogni volta che gò da tirare fora el portafoio par pagare, prima de trovarlo devo tirar fora dozendo robe.... setto che beo, ..ghe mettarìa le mudande sora alla cassa .....no, ...almanco de sto disturbo non ghe ne so iente, ..in compenso che ne gò altri....
Ma perchè non i mete na clausola che le femmene coe partorisse i ghe da par diritto l'appellativo de Santa Donna...soeo par queo che dovemo passare.....
So drio rivare rodoeando, ...gò na pansa che pare scipare!!!
Comissio a essare un fià stufetta....
Ciao ALE...come sitto ciapada ti?????
Mi son andada stamattina a fare tutta la vagonada de esami ...compresi i beissimi tamponi
Con l'ECG i me gà trovà un fià de tachicardia leggera, ma i me gà dito che xè normae so sto periodo de gravidansa... quindi, .....adesso BASTA CON I ESAMI, ...non ghe ne posso più!!!!!!
Adesso me resta soeo la visita con l'eco del 21 e dopo, ghe do el permesso a Matteo de nassere quando che el voe, ....
Mayaaaaaa, ..ti come sito ciapada????? Xeo cressuo che el brufoeo de pansa che te ghe :ahah (...la mia xè tutta invidia....) e i fastidi de emorroidi e de plin plin che te gavevi, se gai calmà un fià????
Certo che me par de vedarte ben girare con na montagna de mudande in borsa.... Se fazesse mi così, farìa de quee figure in giro pai negossi...ogni volta che gò da tirare fora el portafoio par pagare, prima de trovarlo devo tirar fora dozendo robe.... setto che beo, ..ghe mettarìa le mudande sora alla cassa .....no, ...almanco de sto disturbo non ghe ne so iente, ..in compenso che ne gò altri....
Ma perchè non i mete na clausola che le femmene coe partorisse i ghe da par diritto l'appellativo de Santa Donna...soeo par queo che dovemo passare.....
Mammaba e i suoi cuccioli... LUNA (27/12/2003) e MATTEO (05/10/2007)
- mammaba
- Active~GolGirl®

Ve saiudo, ..vado a spararme un bel panin col prosciutto cottoooooooooo...... FAMEEEEEEEEE!
Mammaba e i suoi cuccioli... LUNA (27/12/2003) e MATTEO (05/10/2007)
- helzbeth
- Master~GolGirl®

mammaba te si rivada za aea fineeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
marriaverginecomechepassaeltempo...............
e a Maya? manca poco anca a ea no?
dove veto a "pondar" ?
marriaverginecomechepassaeltempo...............
e a Maya? manca poco anca a ea no?
dove veto a "pondar" ?
figli piccoli problemi piccoli, figli grandi problemi grandi
- squinsy
- Platinum~GolGirl®

Ciao Tose!!!
Elsbet, quanto tempo che no te se vedeva da ste parti..
che abbiocco che gò...
stamattina me gò svejà nel bel mexo de un sogno (un fiantin manco beo, el parlava de scuoea...) el teefono che xe sonà, dopo fasso par ributarme in leto n'altra mez'ora e me sona el citofono...
Na testimone de geova che me gà tegnuo la in pie un quarto d'ora......
Cussì anca stanotte gò dormio poco......
Fra poco gò da ndar da me mama che va un tennico del'internet e casa ghe xe soeo me sorea che oltre che no capirghene niente, a gà da star in leto parchè a gà scuminsià scuoea....
Elsbet, quanto tempo che no te se vedeva da ste parti..
che abbiocco che gò...
stamattina me gò svejà nel bel mexo de un sogno (un fiantin manco beo, el parlava de scuoea...) el teefono che xe sonà, dopo fasso par ributarme in leto n'altra mez'ora e me sona el citofono...
Na testimone de geova che me gà tegnuo la in pie un quarto d'ora......
Cussì anca stanotte gò dormio poco......
Fra poco gò da ndar da me mama che va un tennico del'internet e casa ghe xe soeo me sorea che oltre che no capirghene niente, a gà da star in leto parchè a gà scuminsià scuoea....
- Maya70
- Expert~GolGirl®

Bongiorno tose!
Mammabaaaaa, dai che manca pocooooo!!! Me racomando eh, esseemmeesse ae maranteghe non apena che te fiondi in ospedal, occhei???
Le emorroidi e va un po mejo, grassie, ma so terrorisada a pensar che se e xè adesso cussì come e sarà dopo el parto?
Par la plin plin invesse el tappo xè sempre difettoso, ma par a borsa ne gò una con una tasca a parte e lì la mutanda tattica sta bea che sconta e non me salta fora in momenti inopportuni. Comunque la scena del portafoglio disperso la conosco bene.
Helzbeth, a mi me manca do mesi giusti, sempre che a ceetta rispetti e scadense...anca parchè se a nasse troppo presto a se trova sensa...nome!!! Gò da metar ae strete me marìo
Squinsy, come xè sta storia de to sorea che xè in leto parchè xè inscominsiada a scuola? Dea serie voja de studiar salatame indosso che me scanso...
Ale me racomando anca ti tienici informate se ghe xè novità...
Mammabaaaaa, dai che manca pocooooo!!! Me racomando eh, esseemmeesse ae maranteghe non apena che te fiondi in ospedal, occhei???
Le emorroidi e va un po mejo, grassie, ma so terrorisada a pensar che se e xè adesso cussì come e sarà dopo el parto?
Par la plin plin invesse el tappo xè sempre difettoso, ma par a borsa ne gò una con una tasca a parte e lì la mutanda tattica sta bea che sconta e non me salta fora in momenti inopportuni. Comunque la scena del portafoglio disperso la conosco bene.
Helzbeth, a mi me manca do mesi giusti, sempre che a ceetta rispetti e scadense...anca parchè se a nasse troppo presto a se trova sensa...nome!!! Gò da metar ae strete me marìo
Squinsy, come xè sta storia de to sorea che xè in leto parchè xè inscominsiada a scuola? Dea serie voja de studiar salatame indosso che me scanso...
Ale me racomando anca ti tienici informate se ghe xè novità...
Maya70, Anika (09/11/2004) & Raya (19/11/2007)
- squinsy
- Platinum~GolGirl®

Maya, me sorea xe particoeare.....
Se no a xe scuoea a va in leto ae 3 de notte e a dorme fin ae 3 e meza de sopo mexodì, quando che a va scuoea a va in leto ae tre de note, a se alsa ae sie e mesa dopo tre quarti d'ora de sberegamenti co' me mama parchè no a se alsa, a va scuoea, a torna da scuoea ora de pranso e dopo magnà a va in leto fin ae 7 de sera, a se alsa, a fa un fiù de compiti, a vien xo magnar e a torna su a far baldoria fin ora de ndar in leto....
Contenta ea....
Se no a xe scuoea a va in leto ae 3 de notte e a dorme fin ae 3 e meza de sopo mexodì, quando che a va scuoea a va in leto ae tre de note, a se alsa ae sie e mesa dopo tre quarti d'ora de sberegamenti co' me mama parchè no a se alsa, a va scuoea, a torna da scuoea ora de pranso e dopo magnà a va in leto fin ae 7 de sera, a se alsa, a fa un fiù de compiti, a vien xo magnar e a torna su a far baldoria fin ora de ndar in leto....
Contenta ea....
- dynastar
- Master~GolGirl®

ciao tose, ogni tanto vegno a trovarve..... visto che go anca mi dee novità!!!!
So terorixà: xe masa presto!!!!!!!!!
....dovevo pensarghe prima!!!
ciao a presto
So terorixà: xe masa presto!!!!!!!!!
....dovevo pensarghe prima!!!
ciao a presto
Paola, Emma 29/12/2006, Viola 05/05/2008
"Un bambino è uno capace di lavarsi le mani senza bagnare il sapone."
"Un bambino è uno capace di lavarsi le mani senza bagnare il sapone."
- squinsy
- Platinum~GolGirl®

Ciao Dyna, congratueassion par a gravidansa, intanto!!
Dopo te vedarà che sarà na roba beissima, te gà soeo da aver passiensa de metaboixar a roba.....
Dopo te vedarà che sarà na roba beissima, te gà soeo da aver passiensa de metaboixar a roba.....
- ale85
- Expert~GolGirl®

mammaba mi ecg come che el se ciama no o go fatto..
go continue contrassion ciamemoe cussì, ma a pansa no se indurisse sempre.. go mae come el ciclo.. mah.. sta mattina voevo fare un salto al pronto soccorso ma dopo me so destirà in leto, go pensà ad altro e le se ga calmà.. però par un ora credevo morire..
sarà che ze el vedeo che se move.. me moroso ga dito che a pansa a ze calà.. e me dise che go messo su un poke de smagliature.. nonostante olio de mandorle.. e massaggi.. tose se e ga da vegnere e vien e mi go na rabbia.. uffa go 22 ani.. e za a pee rovinà..
speremo chequalcossa dopo che el ze nato sto bufalotto!!!
ciaooo
go continue contrassion ciamemoe cussì, ma a pansa no se indurisse sempre.. go mae come el ciclo.. mah.. sta mattina voevo fare un salto al pronto soccorso ma dopo me so destirà in leto, go pensà ad altro e le se ga calmà.. però par un ora credevo morire..
sarà che ze el vedeo che se move.. me moroso ga dito che a pansa a ze calà.. e me dise che go messo su un poke de smagliature.. nonostante olio de mandorle.. e massaggi.. tose se e ga da vegnere e vien e mi go na rabbia.. uffa go 22 ani.. e za a pee rovinà..
speremo chequalcossa dopo che el ze nato sto bufalotto!!!
ciaooo