GravidanzaOnLine: il Forum

Prima, durante e dopo la gravidanza

Gira a rodéa, struca el boton, e 'riva na VENETA col botijon

mammaba
Active~GolGirl®
Active~GolGirl®

Re: Gira a rodéa, struca el boton, e 'riva na VENETA col botijon

Messaggio da mammaba » 4 lug 2008, 21:46

Alora, ..so ancora viva, bea che resumà, come che dize la Helzbeth!
Ancuò gò fatto dozento giri, ..ve gò dito che so convinta de essare na trottoea.
Stasera so andata dal pediatra par la visita de controeo del porseo Matteo.
Responso: el porseo el xè sempre più porseo....chili 10,100, ..74 cm de lunghessa...(par la larghessa, el dotor non gaveva un matro bastansa longo :ahaha )...el me ga dito che l'è 80 percentile, ..mi non ghe ne capisso tanto ma me par ben. Non me xè mai interessai i percentili, me basta vedar che i cresse ben e so a posto!
Mammaba e i suoi cuccioli... LUNA (27/12/2003) e MATTEO (05/10/2007)

mammaba
Active~GolGirl®
Active~GolGirl®

Messaggio da mammaba » 4 lug 2008, 21:53

BUCANEVEEEE!
Te manca soeo 20 giorni :yeee :bacio
Dai che verzemo el prossimo post in onore dea Zaira e dea Giulia....
Come steto? Sitto za in agistassion o xè ancora tutto tranquio?

Savina
Bronze~GolGirl®
Bronze~GolGirl®

Messaggio da Savina » 4 lug 2008, 22:36

mammaba ha scritto:Ah! SAVINa, ...la Pattyz luni la xè ancora in ospedal, la dimetterà marti ....a allora vado all'ospedae del Dolo....in teoria non xè orario de visite, ma ghe mando un smsmsmsm e la vien fora dal reparto dove che se fa i monitoraggi....
Non vedo l'ora de vedarla.
se te pensi de vegnere fame savere a che ora, cossì se demo appubtamento da qualche parte.
SCAPPOOOOOOO
A che ora Vattu?? dove podarissimo trovarse?? Da dove sittu?? PAr vedar se riesso organisarme...
♥ Savina, Gionata, Angelo, Matteo e un piccolo cuoricino che batte tra gli angeli... Piccolino farai sempre parte di me... ♥

Bucaneve
Expert~GolGirl®
Expert~GolGirl®

Messaggio da Bucaneve » 5 lug 2008, 0:10

mammaba ha scritto:BUCANEVEEEE!
Te manca soeo 20 giorni :yeee :bacio
Dai che verzemo el prossimo post in onore dea Zaira e dea Giulia....
Come steto? Sitto za in agistassion o xè ancora tutto tranquio?
Ciao stea! :bacio

Mi stago benon! La sotto tutto tace! :fischia
Niente contrassion, niente perdita de tappi, niente de niente! :ok
Sofro el caldo e sudo come un cavaeo, a pansa a se move come un budin e sta pestifera a me tira certi calci da saltar par aria! :bomba

Par el resto tutto ben. Agitassion? Un fiantinetto... :x:
GIULIA è nata il 26.07.2008 - cm. 50 - kg. 3, 310
Il tuo nome è come musica, mi riempie e non mi stanca mai. Sei immensamente Giulia!

mammaba
Active~GolGirl®
Active~GolGirl®

Messaggio da mammaba » 5 lug 2008, 22:55

Savina ha scritto:
mammaba ha scritto:Ah! SAVINa, ...la Pattyz luni la xè ancora in ospedal, la dimetterà marti ....a allora vado all'ospedae del Dolo....in teoria non xè orario de visite, ma ghe mando un smsmsmsm e la vien fora dal reparto dove che se fa i monitoraggi....
Non vedo l'ora de vedarla.
se te pensi de vegnere fame savere a che ora, cossì se demo appubtamento da qualche parte.
SCAPPOOOOOOO
A che ora Vattu?? dove podarissimo trovarse?? Da dove sittu?? PAr vedar se riesso organisarme...
Allora, mi penso de fare in maniera de essere la par le 9 e meza circa, ...sempre che el porseo me lo permette. Mi son de Mira quindi sono al Dolo in dieci minuti, un quarto d'ora facendo la statale venezia-padova (la riviera). Se te voi se demo appuntamento qua a Mira, dime se te ghè qualche punto de riferimento de sta zona, o se te ve majo farte autostrada, te convegnarìa uscira a Dolo arino e se demo appuntamento direttamnete in ospedae..dime ti....

mammaba
Active~GolGirl®
Active~GolGirl®

Messaggio da mammaba » 5 lug 2008, 23:04

BUCANEVEEEEE!
Mi non te gò gnanca proposto de vegnere daea Pattyz, visto el panson (e penso la stanchessa) che te te ritrovi, ....ma se te voi agreggarte fa un fiscio!

DIME NA ROBA!
Stamattina (sabato) verso le undeze, par caso gerito dae parte del laboratorio delle analisi pavanello?????
Gero parcheggiada in statae davanti a Schlecher e go visto na tosa bionda alta con na salopette e un pansonasso grando sempre che saliva so na macchina (me pare na golf) ceestina ....la gera in statae giusto davanti alla via della Pavanello.....
A te gò pensà subito, ...a me so dito: vutto vedare che quea xè la Bucaneve che xè andata a ritirarse qualche anaisi del sangue....!!!???!!!

Bucaneve
Expert~GolGirl®
Expert~GolGirl®

Messaggio da Bucaneve » 5 lug 2008, 23:20

mammaba ha scritto:BUCANEVEEEEE!
Mi non te gò gnanca proposto de vegnere daea Pattyz, visto el panson (e penso la stanchessa) che te te ritrovi, ....ma se te voi agreggarte fa un fiscio!

DIME NA ROBA!
Stamattina (sabato) verso le undeze, par caso gerito dae parte del laboratorio delle analisi pavanello?????
Gero parcheggiada in statae davanti a Schlecher e go visto na tosa bionda alta con na salopette e un pansonasso grando sempre che saliva so na macchina (me pare na golf) ceestina ....la gera in statae giusto davanti alla via della Pavanello.....
A te gò pensà subito, ...a me so dito: vutto vedare che quea xè la Bucaneve che xè andata a ritirarse qualche anaisi del sangue....!!!???!!!
Tesoro, no, no jero mi! Desso te mando na me foto in MP, cussì te me vedi.

Purtroppo in sto periodo me movo poco da casa. Co sto caldo sofro come na bestia! No go voia de ndar da nessuna parte e par ogni roba me fasso scarossar dal socio.
Se vedaremo pena che me svodo da sta pansona, coa Giulia in carossina! :ok
Il tuo nome è come musica, mi riempie e non mi stanca mai. Sei immensamente Giulia!

mammaba
Active~GolGirl®
Active~GolGirl®

Messaggio da mammaba » 7 lug 2008, 14:18

BUCANEVEEEEE...ma te si na figonaaaa!!!!!!! :fischia :urka
varda che te vegno trovare quando che te torni casa dall'ospedae, ...ma non subito perchè te gavarè la procession dee persone e ti te tirarè zò tanti de quei santi parchè te gavarè bisogno de stare un fià tranquìa, ...tutto cambiarà con Giulia, in mejo naturalmente, ma comunque ghe xè bisogno de abituarse a sta nova vita, par quanto bea che la zè. E i momenti più "baucchi" secondo mi, xè roprio quando che te torni casa e te capissi che i to tempi i xè andati del tutto in maeora e che te ghe da dedicarte tutta al to piccolo esserino. Non state spaventare, xè un periodo normae de assestamento, e quando che l'è passà, un fià a volta te cominciare a trovar tempo anca par ti e riportare tutto in equilibrio....
Mi in agosto vado via, ...e quindi te dasso un mese de tempo (e non un giorno in più :aargh ) e dopo vegno a conossere ti e la principessa.....!!!
Ciò, ...a gò da far decidere a Matteo se el voe sposarse con Zaira o con Giulia.....
Zaira la gà vista e la ghe xè piazua tanto, ...e dopo vedaremo come che el se comporta con Giulia!!!!! :hi hi hi hi

Bucaneve
Expert~GolGirl®
Expert~GolGirl®

Messaggio da Bucaneve » 7 lug 2008, 14:26

Mammabà, te si na comica! :ahaha
Te spetto. Anca mi go voia de conosserte, ti e anca to cognada Annette.
Sse tanto coccoe tutte e do! :bacio

mammaba
Active~GolGirl®
Active~GolGirl®

Messaggio da mammaba » 7 lug 2008, 14:38

TOSEEEEEE!
Son andata a conossere la PATTYZZZZZZ e vedare la piccola ZAIRA.
Patty la xè adorabie e se ghe lezeva nei occi la feicità che ghe ga portà la nascita de Zaira.
E ZAIRA?????
BEH!, ...LA Xè NA MERAVEJAAAAAAAAAA!
Beissima, na bamboetta, piccoetta (la xè nata de do chii e quattro e col caeo la zè rivada a do chii e do), ...non me ricordavo zà che i xè cossì piccoi quando che i nasse!!!
E la xè bona, ma bona, ma bona.....non la gà mai pianto, ..ogni tanto la fazeva un sorrisetto, la se stiracchiava, la dormiva, ..insomma un angioetto.
Ghemo misurà el pie dea Zaira con queo del porseo Matteo: lunghezza del piedino della pricipessa = larghezza dea satta del porseo!!!!!!!! :hi hi hi hi

E desso ve fasso un fià de invidia: la gò anca tegnua in brassoooooooooo :emozionee :cuore
e non la ga pianto!!!!

Beh! che dire?
Son felicissima de aver conossuo na bea persona come la Pattyz e de avr struccoeà Zaira....
Se ghemo dato appuntamento a dopo le ferie...
cossa dizìo, ghe la femo a organizare sto giro el pulmin par andarle a trovare????

Dai BUCANEVE, te vegnarè anca ti, ..metemo insieme le do principesse e vedemo se le taca ciacoeare come do vere maranteghete!!!!!
Ah! comunque Pattyz la sta benissimo, la se gà ripreso alla grande, ...la xè pronta par farse na bea corsa ai ostacoi!!!!!

Maya70
Expert~GolGirl®
Expert~GolGirl®

Messaggio da Maya70 » 7 lug 2008, 15:12

Evviva Zaira!!!!!

Brava Pattyz!!! Gò apena visto e foto, xè beissima!!!
Maya70, Anika (09/11/2004) & Raya (19/11/2007)

Maya70
Expert~GolGirl®
Expert~GolGirl®

Messaggio da Maya70 » 7 lug 2008, 15:19

Ma cossa xè successo che Zaira xè nata un po' prima del previsto? Giera partito el travaglio?

Ciao mammaba!!!! Te gà razon, anca mi passo poco da ste bande e anca mi giro come na trottoea. :buuu
Dove te va de beo in vacansa par tutto agosto? te si deventada siora, eh, un mese de vacansa! :prrrr
Maya70, Anika (09/11/2004) & Raya (19/11/2007)

mammaba
Active~GolGirl®
Active~GolGirl®

Messaggio da mammaba » 7 lug 2008, 17:32

La Pattyz gà partorio prima perchè ghe se ga rotto le acque de sera o de notte non me ricordo. Par fortuna la gera za in ospedae e quindi i ga fatto monitoraggi e tegnua sotto controeo...i gà infine deciso de anticipare el cesareo de qualche ora par non rischiare che ghe partisse el travaglio, anca se non la gaveva contrassion....giusto par non rischiare.
I ghe ga fatto anca a ea el cesareo metodo stark come a mi e difatti la gera bea come na rosa!

MAYA... a so talmelmente siorra che non spendo gnanca un scheo par 'ndare in ferie :hi hi hi hi
Andemo a Lecce (a Porto San Cesareo, me pare che sia) ospiti nea casa dei padrini de Matteo....I gà na casa sul mare e una in campagna...se ga deciso de andare so quea in campagna (non te digo che casa....un casae ristrutturà beissimo) che dista pochi chiometri dal mare...giusto par stare più freschi, ..tanto in poci minuti i ne ga ditto che se riva al mare.....cossì podemo fare na vacansa non soeo de spiaggia (che mi non amo moltissimo, ...na volte mi biscottavo al soe e me piazeva tantissimo,, .con l'avansare dell'età, ..non sopporto tanto el soe...ah!...xè le crisi della vecchiaia che avanza... :che_dici )
Partimo i primi giorni de Agosto, ancora non so de preciso el giorno e tornemo el 25...el tutto con le sole spese di viaggio e cibarie....ALLOGGIO GRATUITO..e conossendo i nostri amici e le so fameje, ospitai come che i xè, me sa che pagaremo a fadiga calcossa na volta rivai là!!!!
Te par che non dovevino aproffitarghine de sta occasion????

Ciò, anca ti donnatrottoea??????
me consoeo de non essere da soea!

Germy
Platinum~GolGirl®
Platinum~GolGirl®

Messaggio da Germy » 8 lug 2008, 20:12

Ciao Tose :-D :-D
a son tornà dal mare ... che tristessa :buuu vorria tornarghe

Zaira ben arrivata :yeee :yeee :yeee

Mattia ga fato un saco de bagni e xugà con la sabia :hi hi hi hi e poi el ghe xe vegnù l'eritema e quindi go dovudo metarghe la maieta anche par far el bagno in mare :che_dici

venare voria xa partir par la montagna e farme 2 setimane ma il socio rompe le b@lls :bomba piutosto torno al mare che lu la setimana prosima el xe via ... manco valise da fare e manco strada ... se vo in montagna coi bocie a non me movo per manco de diexe giorni
:-) :-) :-)
"Raccontatemi pure quel che vi pare circa il flusso delle correnti in montagna; io so solo che, in presenza di un ciclista, il vento è contrario."

Bucaneve
Expert~GolGirl®
Expert~GolGirl®

Messaggio da Bucaneve » 8 lug 2008, 20:30

So nera!

El socio se ga sognà de far na lavatrice... e fin qua tutto ben.
Finchè non vado a far pipì in bagno e vedo dentro l'oblò dea lavatrice, che a gaveva pena finio de lavare, un tratto-pen in bea vista! ... morae dea favoea: tutta a roba macciada de inchiostro nero! :bomba

Ma xe possibie che ogni volta che el se mette a darme na man aea fine el me combina sempre disastri? Mi no ghe ne posso più.
Stanotte o soffego quando chel dorme! :aargh

Savina
Bronze~GolGirl®
Bronze~GolGirl®

Messaggio da Savina » 9 lug 2008, 11:56

Bucaneve ha scritto:So nera!

Finchè non vado a far pipì in bagno e vedo dentro l'oblò dea lavatrice, che a gaveva pena finio de lavare, un tratto-pen in bea vista! ... morae dea favoea: tutta a roba macciada de inchiostro nero! :bomba

Ma xe possibie che ogni volta che el se mette a darme na man aea fine el me combina sempre disastri? Mi no ghe ne posso più.
:ahah :ahah Oddio... :ahah :ahah
♥ Savina, Gionata, Angelo, Matteo e un piccolo cuoricino che batte tra gli angeli... Piccolino farai sempre parte di me... ♥

mammaba
Active~GolGirl®
Active~GolGirl®

Messaggio da mammaba » 9 lug 2008, 12:52

Bucaneve ha scritto:So nera!

:ahah :ahah :ahah
BUCANEVE MI Gò NA IDEA:
Te toi uno de quei penarei indeebii che scrive sol tessuto, ...te ghe toi tutte le so mudande nette e te ghe scrivi sol da drio "Sò BAUCCO FORTE" ....e te ghe le rimetti nel cassetto tutte bee piegae...
Se el gà calcossa da ridire quando che el va par mettersele, ...dighe che non te se niente, ghe gà da essere sta el penareo che el gà dassà dentro a la lavatrice
E te ghe zonti anca: "certo che te sì sta veramente bravo....come ghetto fatto far vegnere fora parsin le scritte!!!!..."
I dixe Donna la volante pericolo costante, ...mi cognarìa invesse sto detto "OMO CASAINGO, Xè PEZO DE UN VICHINGO!"
Ricordeve, ...mai dassarghe inissiative ai omani in casa....i riesse a fare anche i disastri più impensabii.... :che_dici

Bucaneve
Expert~GolGirl®
Expert~GolGirl®

Messaggio da Bucaneve » 9 lug 2008, 13:54

Bea pensada quea dee mudande! :ok A me piase! :ahaha

El fatto xe che el xe sbadà in tutte e robe... nol ghe mette un fià de testa in niente e mi, precisina come che so, sclero!

Voè saver l'ultima de oggi? Stamattina l'jera casa, xe andà a lavorar de pomeriggio. El ga preparà yu a colassion. Bravo! :ok

Dopopranso me togo na pesca e mea preparo taiada a fettine par andarmea a magnare davanti aea teevision. Me togo perciò na tazza e su queo che vado verser el stipetto dee tasse cossa ghe trovo? A bottiglia del latte frescooooooooooooooo! :urka

No, desso, ve domando: secondo vialtre lo fa apposta par farme partorire prima pal nervoso o cossa? :bomba

Bucaneve
Expert~GolGirl®
Expert~GolGirl®

Messaggio da Bucaneve » 11 lug 2008, 10:00

Pattyz, so stada all'ospedae de Dolo per el me primo monitoraggio... e go visto a foto dea Zairaaaaaaaaaaaaa! Che beina che a xe! :emozionee

squinsy
Platinum~GolGirl®
Platinum~GolGirl®

Messaggio da squinsy » 11 lug 2008, 12:27

Ciao tose, come va?
Mi vedo de darme da far in ufficio, che no se sa mai che daga na bea impression...

Bucaneve, ormai te manca pocopocopocopocopocopocopoco!!!! :yeee :yeee :yeee

Mammaba, te devi passar pì spessooooooo!!!!

No femo pì comarò de sera?
Mi son voluta la bicicletta, ma mi hanno dato un tandem:
A & A sono arrivate il 26.06.2017 a colorare sempre più il nostro arcobaleno

Bloccato

Torna a “TopicOni vari, strani, regionali, riferiti alla gravidanza!!”