GravidanzaOnLine: il Forum

Prima, durante e dopo la gravidanza

Gira a rodéa, struca el boton, e 'riva na VENETA col botijon

Bloccato
squinsy
Platinum~GolGirl®
Platinum~GolGirl®

Re: Gira a rodéa, struca el boton, e 'riva na VENETA col botijon

Messaggio da squinsy » 26 giu 2008, 10:39

Pattyz, che voja de ricamar che te me fa vegner!!
Ma sopratuto parchè se podesse ricamar vol dir che no gavarìe niente da far tutto el dì!!!
Mi son voluta la bicicletta, ma mi hanno dato un tandem:
A & A sono arrivate il 26.06.2017 a colorare sempre più il nostro arcobaleno

squinsy
Platinum~GolGirl®
Platinum~GolGirl®

Messaggio da squinsy » 26 giu 2008, 10:41

Ciò, qua xe da tacàr a sercar un titoeo novo vanti de sto passo...

pattyz
Master~GolGirl®
Master~GolGirl®

Messaggio da pattyz » 26 giu 2008, 11:48

squinsy ha scritto:Pattyz, che voja de ricamar che te me fa vegner!!
Ma sopratuto parchè se podesse ricamar vol dir che no gavarìe niente da far tutto el dì!!!
Ecco.......così mi fai sentire una c@cchin@ :buuu :buuu :buuu

Io ne avrei tante da fare.....ma non posso :buuu Sono ancora in riposo forzato finchè non nasce.......ma ti assicuro che sono stanca di dover dipendere dagli altri per i lavori di casa, la spesa, gli spostamenti.....Non vedo l'ora di ricominciare a muovermi, detesto non essere indipendente come sono sempre stata......

Maya70
Expert~GolGirl®
Expert~GolGirl®

Messaggio da Maya70 » 27 giu 2008, 10:56

helzbeth ha scritto:
maya... no proprio un test de inteigensa, però intanto go vardà chi che jera sta zente.. se sa mai su internet gira tanti mati... :ahaha
Eh, xè giusto! Prima te gà vardà se gierimo mate abastansa e quando te gà visto che o gierimo a sufficiensa ti te gà unìo al gruppo! :ahaha
Maya70, Anika (09/11/2004) & Raya (19/11/2007)

Maya70
Expert~GolGirl®
Expert~GolGirl®

Messaggio da Maya70 » 27 giu 2008, 10:59

pattyz te capisso! No xè fassie dipendar dai altri, par fortuna xè ancora par poco.
Invesse mi e il ricamo, il bricolage e affini semo do mondi a parte che no se incrosa mai...
Maya70, Anika (09/11/2004) & Raya (19/11/2007)

helzbeth
Master~GolGirl®
Master~GolGirl®

Messaggio da helzbeth » 27 giu 2008, 11:03

Maya70 ha scritto:
helzbeth ha scritto:
maya... no proprio un test de inteigensa, però intanto go vardà chi che jera sta zente.. se sa mai su internet gira tanti mati... :ahaha
Eh, xè giusto! Prima te gà vardà se gierimo mate abastansa e quando te gà visto che o gierimo a sufficiensa ti te gà unìo al gruppo! :ahaha
ESATAMENTE :hi hi hi hi
figli piccoli problemi piccoli, figli grandi problemi grandi

pattyz
Master~GolGirl®
Master~GolGirl®

Messaggio da pattyz » 27 giu 2008, 11:09

:62_son_soddisfazioni: MANCA UNA SETTIMANAAAAAAAA!!!!!!!!

Per chi sta a Vicenza: domani pomeriggio vado al Palladio con la mia mamma, visto che fanno il mercatino delle pulci, ho voglia di fare un giretto........Se vedrete una balena panzona con pinocchietto arancione.....SONO IO!!! :panzuta:

Maya :bacio

squinsy
Platinum~GolGirl®
Platinum~GolGirl®

Messaggio da squinsy » 27 giu 2008, 12:12

Pattyz, no a gò su col fatto che ti te tocca star ferma, bensì col fatto che mi anca quando che son casa no trovo gnanca mez'ora de straviarme co' un obbi...
Pittosto sto morta sul divano a rilassarme... :buuu

pattyz
Master~GolGirl®
Master~GolGirl®

Messaggio da pattyz » 27 giu 2008, 13:00

Squinsy mica sono offesa.......io di solito trovavo il tempo di ricamare la sera, dopo che i bimbi erano andati a nanna, ma da quando sono in riposo forzato con colf e signora che stira, il tempo libero è aumentato, e per quanto sia bello potersi dedicare ad un hobby, mi scoccia che delle persone estranee si occupino della mia casa quando invece ero abituata a far tutto da sola. Tutto qua :sorrisoo

maisetapioca
Master~GolGirl®
Master~GolGirl®

Messaggio da maisetapioca » 27 giu 2008, 16:11

Ehilà tose! Doman parto par Creta! :-D Starò via fin dopo Feragosto e se sentimo co' torno.

Lasso un po' de :incrocini :incrocini :incrocini par Pattyz che presto sbrassolerà la so Zaira!
"Riesco con un dito a toccare una nuvola anche se so che è lontana chilometri…ma mi piace essere all’altezza della mia fantasia!" (Snoopy)
Mamma di Romeo(20 Gen 2005) e Enea(24 Giu 2006)

pattyz
Master~GolGirl®
Master~GolGirl®

Messaggio da pattyz » 27 giu 2008, 16:31

maisetapioca ha scritto:Ehilà tose! Doman parto par Creta! :-D Starò via fin dopo Feragosto e se sentimo co' torno.

Lasso un po' de :incrocini :incrocini :incrocini par Pattyz che presto sbrassolerà la so Zaira!

Che bellissima vacanza!!! Divertitevi un sacco
:bacio e grazie per gli :incrocini :incrocini :incrocini

squinsy
Platinum~GolGirl®
Platinum~GolGirl®

Messaggio da squinsy » 27 giu 2008, 16:47

Pattyz, in che'l senso capisso anca mi...
me darìe fastidio che, seben che magari son casa anca mi, ghe sia xente cheme tochigna par casa... :che_dici

Mais, bona vacansaaaaaaaaa

mammaba
Active~GolGirl®
Active~GolGirl®

Messaggio da mammaba » 27 giu 2008, 23:16

Xè parmessoooo???????

che xè forse calcheduna che gà pensà che gero morta incancrenìa, visto che non me so pì coegada??????
E invesse so qua, ...morta stanca, ma so qua.

Benrivae ae nove maranteghe, ..ghe voeva un fià de ciacoe nove, noialtre vecie gavemo ormai la dentiera che baea da quanto che gavemo ciacoeà, e ultimamente sembrava che gavessimo ragiunto la pace dei sensi....dea lingua, naturalmente.

PATTYZZZZZZZZZZZZZ, te ghe razon a darne da disperse col pulmin, ..pensavo veramente de riussire a vegnere, ma el tempo xè svoeà e se penso che te manca na settimana par imbrassar la to Zaira, me vien a pee de oca dall'emossion, ...ma come gaeo fatto passar così presto tutto sto tempo???? Anca se immagino che a ti non te el sia passà tanto veocemente visto che te ghè dovuo stare in super riposo.
Varda, ..farò de tutto par vegnere al doeo...soeo che ghe xè orari stupidi par le visite, ..i ne fa entrare soeo de sera....e mi de sera a gò in groppa tutta la fameja...
Però se vegno tipo el terso giorno che allora te riessi a movarte un fià mejo, podaria mandarte un smsmsmsm la cell e te vien fora dove che i fa i monitoraggi...allora così podemo vedarse. Mi go fatto cossì con Matteo, parchè i xè tanto tedeschi sul discorso visite, ..par chi non xè de fameja....
Magari se sentimo par cell e te me dizi ti se te si nee condission de farte el corridoio del reparto e vegnere fora daea porta..i te dassa portare anca la cunetta...MATTEO xè sta par do giorni l'attrattiva principae de quee che spettava fare el monitoraggio...!!!!!!

MAYAAAA...vedo che anca ti non te riessi a coegarte tanto spesso....non ghemo più l'età!!!!! Varda che mi gò sempre da parte la robe par le do stelline, ...prima o poi riussiremo a incontrarse da qualche parte....le xè ferme par ti, non le scappa, tranquìa!

ELSBETHHHHH....come staea la befanetta????

MAISSSSSSSS, ...ma che rasssa de farie te fetto?????? A CRETA fin dopo ferragosto??????? Un angoeo dea vaiza par mi, no ah??????
Mammaba e i suoi cuccioli... LUNA (27/12/2003) e MATTEO (05/10/2007)

pattyz
Master~GolGirl®
Master~GolGirl®

Messaggio da pattyz » 30 giu 2008, 17:44

Varda, ..farò de tutto par vegnere al doeo...soeo che ghe xè orari stupidi par le visite, ..i ne fa entrare soeo de sera....e mi de sera a gò in groppa tutta la fameja...
Però se vegno tipo el terso giorno che allora te riessi a movarte un fià mejo, podaria mandarte un smsmsmsm la cell e te vien fora dove che i fa i monitoraggi...allora così podemo vedarse. Mi go fatto cossì con Matteo, parchè i xè tanto tedeschi sul discorso visite, ..par chi non xè de fameja....
Magari se sentimo par cell e te me dizi ti se te si nee condission de farte el corridoio del reparto e vegnere fora daea porta..i te dassa portare anca la cunetta...MATTEO xè sta par do giorni l'attrattiva principae de quee che spettava fare el monitoraggio...!!!!!!
Ciao :sorrisoo , come ho acceso il pc sono arrivati a casa i miei stellini dal centro estivo con un miliardo di cose da raccontarmi tra amichetti ritrovati e nuovi, giochi e lavoretti.....
Ci siamo messi in divano con una bella terrina di ciliege fresche e via con le chiacchiere!!!

Il monitoraggio è andato bene, fatta anche la visita con l'anestesista, ma devo ritornare mercoledì mattina alle 8 per i prelievi, fare colazione e poi alle 8.30 monitoraggio.......e poi venerdì mattina il grande giorno :emozionee :emozionee :emozionee

Mammaba mi va benissimo!!! Stamattina ce ne erano tre che facevano la spola su e giù per il corridoio, ci sentiamo per sms :ok

mammaba
Active~GolGirl®
Active~GolGirl®

Messaggio da mammaba » 30 giu 2008, 23:26

PATTYZZZZZ... e allora se sentimo, ...intanto te mando na svagonada de :incrocini par sta settimana!
Se te fe el cesareo venare, ...i te tegnarà dentro sabo, domenega, luni e marti i te mandda casa...con mi i gà fatto cossì.
Se sarà cossì, penso de vegnere da ti luni matina, così te sarè zà in grado de fare le corseeeeeee!
Ah! Varda che spetto um smsmsmsmsmsmsmsm par l'arrivo de ZAira!
Un bacione grosso grosso :bacio
Mammaba e i suoi cuccioli... LUNA (27/12/2003) e MATTEO (05/10/2007)

Bucaneve
Expert~GolGirl®
Expert~GolGirl®

Messaggio da Bucaneve » 30 giu 2008, 23:29

Mammabà! Finalmente! Jera un tocco che no te se vedeva da ste parti! :-D
GIULIA è nata il 26.07.2008 - cm. 50 - kg. 3, 310
Il tuo nome è come musica, mi riempie e non mi stanca mai. Sei immensamente Giulia!

Savina
Bronze~GolGirl®
Bronze~GolGirl®

Messaggio da Savina » 1 lug 2008, 11:42

Ciao Pattyz tesoraaaaaaaaaaaaaaaaaa :cuore Come xea amora... xemo prossime ormai... Ma dove partorissitu??? Mamma che emoxion... me xe vegnua a pee de oca quando che te me ga ditto che te xi a fine... Come xe saver quando che a nasse?? Contar i dì, vedar che xe avvicina, saver quendo che te abbrassarà a to farfallina,e riussir a organixar tutto??
♥ Savina, Gionata, Angelo, Matteo e un piccolo cuoricino che batte tra gli angeli... Piccolino farai sempre parte di me... ♥

pattyz
Master~GolGirl®
Master~GolGirl®

Messaggio da pattyz » 1 lug 2008, 11:56

Infatti stamattina sto facendo pulizie di fondo...domani ultimo monitoraggio ed esami, comunque in caso di emergenza la mia mamma è in ferie e si arrangia lei con i miei stellini :cuore

E' bello sapere così presto il giorno, perchè sono riuscita ad organizzarmi un po' con tutto, la valigia è già pronta, la borsa della bimba anche, giusto due tre lavoretti in casa devo fare...ma cose veloci. E giovedì la parrucchiera, almeno mi rende presentabile :hi hi hi hi per 5 giorni di fila......spero!!!
Vado a partorire a Dolo, o meglio, vado lì perchè ci lavora la mia gine e sarà lei a farmi il cesareo, cosa che mi rende felicissima, visto che mi ha seguito benissimo fin dall'inizio.

Come va il tuo sito on-line? E il tuo patatone Angelo? Ho sbirciato le fotine....confesso :hi hi hi hi ....ma ha due guanciotte da mangiare :emozionee

Germy
Platinum~GolGirl®
Platinum~GolGirl®

Messaggio da Germy » 1 lug 2008, 14:32

Ciao Tose!!!!
xe tanto che non paso da ste parti :-D
Mattia ormai el corre :emozionee xobia partimo pal mare e tornemo luni e poi mercore partimo par la montagna per 2 settimane :yeee chissà de trovar beo mi go sempre la nuvoa de fantossi sora la testa :che_dici
Pattyz te manca pochissimooooooooo :cuore finalmente te poi basar la to Zaira :emozionee
Mais bone vacanze :sorrisoo
Savina quando xe chel funzia el to sito? :fischia mi son na patia de acquisti on line, ebay compreso :hi hi hi hi
:-) :-) :-)
"Raccontatemi pure quel che vi pare circa il flusso delle correnti in montagna; io so solo che, in presenza di un ciclista, il vento è contrario."

Savina
Bronze~GolGirl®
Bronze~GolGirl®

Messaggio da Savina » 2 lug 2008, 11:25

RAGAZZE VOLEVO ANDARE UN POMERIGGIO DI QUESTI ALL'ACQUA ESTATE A NOALE CON ANGELO... O DOMANI O VENERDI'... QUALCUNA SI AGREGA?? COSTA POCHINO POCHINO IN SETTIMANA :ok
♥ Savina, Gionata, Angelo, Matteo e un piccolo cuoricino che batte tra gli angeli... Piccolino farai sempre parte di me... ♥

Bloccato

Torna a “TopicOni vari, strani, regionali, riferiti alla gravidanza!!”